czwartek, 25 lipca 2013

Krótki sen o opisaniu świata

Zamku bratysławski, jakżeś ty tam wlazł?



3 komentarze:

Serenity pisze...

Czy to ja mam tylko takie wrażenie, czy może RW2010 ma same paskudne okładki, jakby po prostu oszczędzali na grafiku?

Anna Gie pisze...

Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jestem pod wrażeniem... to znaczy - pod wrażeniem jak zła może być okładka książki i od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa i niektóre okładki do "młodzieżowych" książek w latach 90'+...
Super blog, przeglądam i śmieję się do rozpuku!
illustranja.blogspot.com

Petra pisze...

Przy takich dziełąch zaczynam się czuć jak mistrz grafik komputerowych. Nie powiem, na swój sposób miłe ;). Ostatnio z czeluści internetu wygrzebałam to http://www.kryminaly.com.pl/1149-1283-large/joanna-chmielewska-nawiedzony-dom.jpg Cały czas mnie zastanawia o co chodzi w tej okładce, bo z treścią niewiele ma wspólnego.